reklama

sen

niečo som chcela.veľmi. viete, keď niečo veľmi chcete, tušíte ,že je tu možnosť , že to môžete mať. niečo ako zadné vierka. a predsa pochybujete....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

možnosť, že stačí mávnuť čarovným prútikom , ktorý vidíme v rozprávkach. všetci o tom vedeli. aj ty si to vedel. ty sám. asi najlepšie zo všetkých.

bolo to vlastne jednoduché. rýchle. jasné. a predsa to potrebovalo tak veľa času. a je to tu. mám to. (mám to?)

a som šťastná. ...teda... bola som. zaspávala som s myšlienkou na teba a zobúdzala sa, aby som si mohla vykúzliť novú. znie to tak ružovo.

v skutočnosti som dlho do noci nemohla zaspať. no potom to len tak prišlo. dve hodiny bežného spánku. (to číslo dva však pri mojom spánku až také bežné nie je ) inak spím dlhšie. ako normálni ľudia. inak som normálna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zobúdzala som sa vždy na to, že nespím ,ale rozmýšľam. teda...spala som vôbec? a čo je vlastne spánok? len ďalšie rozmýšľanie. so zatvorenými očami.

minule sa mi sníval sen. sen: obrovská priestranná miestnosť. niekde uprostred ničoho. veľké okná a vietor. a slnko. a záclony, ktoré len tak viali. a holé steny. biele. úplne biele. a uprostred veľká posteľ. biela. úplne biela. s vankúšmi. s milión vankúšmi. úplne bielymi. ležala som na tej posteli. na bruchu. s hlavou zaborenou v tých vankúšoch. zapchávala som si uši. hrala sa na ignorantku. akože- nezájem... a ty si tam sedel. hneď vedľa. a pozeral na mňa. len tak čumel. "mám právo zízať na teba aj na svet" (J. Urban) chcela som, aby si mal pocit, že ťa mám na háku. a v skutočnosti som pomedzi lakte nenápadne vykukovala (samozrejme tak, aby si to nevidel ) a pozerala sa na teba. vlastne čumela. na tvoju jazvu na spánku, červený sveter, lieskovoorieškové oči a ten pohľad...áno..presne tento..ktorý tak...milujem...a to je koniec. koniec sna, tejto vety..koniec čoho všetkého?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

nechodila som do školy. len sa tak vozila po meste na zelenom aute. a rozprávala niečo o netopieroch. a potom sme precestovali celý New York a zakotvili v Mannhatene. a bol tam ten vtipný chlapík v pyžame, pamätáš?

pil si kávu. pozorovala som ťa. ako perami bozkávaš šálku. hrala som sa s eurobankovkou. stovka. len jeden biely papier. a pár ochranných znakov. čo keby som ju tak roztrhala? možno by si potom nikde neodišiel....

nejedla som. vôbec nič. len som do seba liala hektolitre vody. a liala a liala...už som miestami mala pocit, že nechodím. ale plávam. a to ani nie som Ryba.

cítila som sa nafúknutá. niečo ako bublina. vznášala som sa vo vzduchu. a zakaždým keď som nastupovala do auta, si mi otvoril dvere. a vravel si :"zvykaj si ."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

bolo to milé.ale....(prečo vidím vo všetko nejaké ale?) na čo si mám v skutočnosti zvykať? od čoho odvykať?

keď človek dosiahne niečo, čo chcel , berie to ako samozrejmosť.....som samozrejmosť? máš viac možností...som teda možnosť? (ďakujem,neprosím...)

aký pojem som? nenormálna?

nenormálna,ale zato má anjela strážneho. a v noci úplne normálne spí. a zje toho veľa, aj keď to tak nevyzerá. a miluje vodu. a to ani je Ryba. len taký normálny Blíženec.

Jana Piknová

Jana Piknová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sOM V PRVOM RADE SAMA SEBOU..TI CO MA POZNATE HOVORITE ZE VRAJ SOM FAJN BABA ZA KAZDU VEC...DOBRE..A OBCAS SOM AKO BUTLAVA VRBA..A VRaJ INA AKO OSTATNE..A PRECO TENTO BLOG? RADA PISEM,CMARAM NA PAPIERE SVOJE MYSLIENKY, PISEM BASNE A DENNIKY MAM ASI TRI..NIEKDE V SUFLIKU...MOZNO ZAPRASENE..ALE OBCAS NEZASKODI PRECITAT SI POCITY..HOCI AJ TIE CO BOLI...ALEBO MOHLI BYT..MALI BYT..A MOZNO AJ TYMTO CHCEM UKAZAT VAM ZE MOZNO SOM FAKT INA...:)PEKNE CITANIE Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu